<link href="//fonts.googleapis.com/css?family=Work+Sans%3A300%2Cregular%7CRoboto+Condensed%3A300%2C300i%2C400%2C400i%2C700%2C700i%7CRoboto%3A300%2C300i%2C400%2C400i%2C500%2C500i%2C700%2C700i%7COpen+Sans%3A400%2C400i%2C700%2C700i%7CSource+Code+Pro" rel="stylesheet">"Hos Arena Næstved har de det forkromede overblik ..." - Stjernemøder

“Hos Arena Næstved har de det forkromede overblik …”

Personalefest i Arena Næstved

”Når man skal afholde en stor personalefest er det selvfølgelig helt grundlæggende, at der er styr på alle detaljer og at man undervejs i planlægningsfasen kan føle sig helt tryg,” fortæller Alida Christiansen, der er direktør i Næstved Storcenter.

Da Næstved Storcenter fornylig kunne fejre 30 års jubilæum, blev alle medarbejdere inviteret til en stor personalefest, og her havde Alida Christiansen udvalgt Arena Næstved som location og samtidig som partner til at stå for det praktiske omkring festen.

”Valget faldt på Arena Næstved, fordi det er et oplagt sted med masser af muligheder for at indrette til en fest. Og selve processen op til festen forløb super godt, fordi personalet i Arena Næstved var med til at skabe de rigtige rammer for festen i form af en masse gode idéer,” siger hun.

”Oplægget til festens tema var ’tidrejse’, da det jo var en jubilæumsfest. Og dekorationerne var virkelig gennemtænkt i forhold til temaet, og fest-menuen var i bedste 1980’er-stil med fontæne i isen, så mere festligt bliver det ikke.”

Foto: Julie Spuhr

I super-kompetente hænder

”Det er bare vigtigt, at du som vært kan stole på, at dine arrangører har det forkromede overblik og samtidig kompetencerne til at afholde et arrangement. Vi har jo ikke selv hands-on-erfaring med at holde en personale-fest, så vi har brug for en leverandør, vi kan støtte os op ad. Det værste ville jo være, hvis vi glemte nogle vigtige detaljer, der kunne ende med at ødelægge en god fest. Hos Arena Næstved var vi i super-kompetente hænder,” siger Alida Christiansen.

Ved personalefesten var der 120 gæster og Alida Christiansen giver også topkarakter til den måde, som festen blev afviklet på hos Arena Næstved:

”Alt var helt i top. Baren var flot, bordene var flot dækket op, der var et lækkert lounge-område, og så var dansegulvet bare fint lavet,” siger hun.

”Bar- og køkkenpersonale var hele tiden i kontakt med hinanden via headsets, og det sikrede, at al servering og opfyldning ved bordene konstant var opdateret,” forklarer direktøren.

”Når dansegulvet er fyldt hele aftenen, så må man sige, at festen er en succes. Så vores personalefest blev virkelig vellykket og jeg kan varmt anbefale Arena Næstved.”

Arena Næstved

Plads og muligheder er der rigeligt af, når du vælger at holde konference og events i Arena Næstved. Med plads til 3.000 deltagere i arenaen, kan de fleste drømme imødekommes.

Tilmeld vores nyhedsbrev

Og modtag spændende nyheder om vores aktiviteter, mødesteder og tilbud i Sydsjælland.